OBCHODNÍ PODMÍNKY Beton University
1. Definice pojmů
Informace o Události znamená název, termín konaní, informace o přednášejících a další podrobnosti o konkrétní Události, které jsou zveřejněny na Webových stránkách.
Kupní cena znamená odměnu Pořadatele za organizaci Události, která je uvedena v Informacích o Události, včetně zákonem stanovené DPH, případně jiných daní a poplatků.
Náhradník znamená fyzickou osobu, kterou Objednatel nahlásil jako nového Účastníka namísto původně nahlášeného Účastníka, přičemž Pořadatel tuto změnu akceptoval.
Pořadatel Heidelberg Materials CZ, a.s.,se sídlem Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov, IČ: 26209578, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, odd. B, vl. 5528.
Událost Událost organizována Pořadatelem s osobní účastí nebo distančně (online), zejména seminář či webinář.
Účastník Fyzická osoba zúčastňující se Události za Objednatele, kterou Objednatel za Účastníka označí. Účastník a Objednatel může být totožná osoba.
Webové stránky Webové stránky pořadatele: www.betonuniversity.cz.
2. Úvodní ustanovení
1.Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinností Pořadatele, Účastníka (Náhradníka) a Objednatele spojených s Událostmi pořádanými Pořadatelem.
2. Informace o Události jsou zveřejněny na Webových stránkách. Objednatel se zavazuje si před odesláním objednávky Informace o Události řádně prostudovat.
3. Objednatel a Pořadatel se zavazují řídit těmito obchodními podmínkami. Objednatel se zavazuje zajistit, že Účastník bude před odesláním objednávky řádně obeznámen s Informacemi o Události stejně jako se skutečností, že Účastník bude vázán těmito obchodními podmínkami. Účastník svou účastní potvrzuje, že se zavazuje řídit těmito obchodními podmínkami.
3. Přihlášení na Událost (objednávka)
1. Přihlášení na Událost je možné pouze prostřednictvím elektronického formuláře dostupného na Webových stránkách.
2. Objednatel se zavazuje pravdivě a úplně uvést vždy požadované informace, mimo jiné také identifikační a kontaktní údaje Účastníka.
3. Objednatel řádným vyplněním a odesláním přihlášky na Událost (ve formě elektronického formuláře) zasílá Pořadateli návrh na uzavření kupní smlouvy. V případě, že Pořadatel akceptuje přihlášku, doručením písemné akceptace přihlášky Objednateli nebo Účastníkovi (dle toho, co nastane dříve) dochází k uzavření kupní smlouvy. Nedojde-li k akceptaci přihlášky Pořadatelem do 10 pracovních dnů od odeslání přihlášky, návrh na uzavření smlouvy zaniká.
4. Objednatel je srozuměn s tím, že Pořadatel není povinen uzavřít s Objednatelem kupní smlouvu na veškeré položky uvedené na Webových stránkách. Vystavení nabídky na Webových stránkách není nabídkou k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1732 občanského zákoníku.
5. Po uskutečnění Události Pořadatel vystaví a doručí Objednateli řádnou fakturu.
6. Objednatel je oprávněn písemně požádat o změnu již nahlášeného Účastníka v dostatečném předstihu před uskutečněním Události (Náhradníka). Právo na účast Náhradníka vzniká doručením písemného potvrzení Pořadatele, že účast Náhradníka akceptuje. Bez písemného potvrzení Pořadatele nemá Náhradník právo na účast na Události. Na Náhradníka se přiměřeně vztahují práva a povinnosti Účastníka dle těchto obchodních podmínek.
4. Platba
1. Vyplněním a odesláním přihlášky Objednatel vyjadřuje závazek uhradit Kupní cenu.
2. Není-li dále stanoveno jinak, Objednatel je povinen uhradit Kupní cenu bezprostředně po odeslání přihlášky, prostřednictvím platební brány Comgate na Webových stránkách. Pořadatel akceptuje přihlášku po uhrazení kupní ceny prostřednictvím platební brány Comgate na Webových stránkách.
3. Kupní cena musí být uhrazena vždy nejpozději dva pracovní dny před termínem konání Události.
4. Je-li akceptace přihlášky doručena méně než dva pracovní dny před termínem konání Události, Kupní cena musí být uhrazena bez zbytečného odkladu tak, aby k úhradě Kupní ceny došlo před termínem konání Události.
5. Úprava splatnosti odchylně od těchto obchodních podmínek podléhá předchozímu písemnému schválení ze strany Pořadatele. Bez písemného schválení Pořadatele platí lhůty splatnosti dle těchto obchodních podmínek.
6. Pro účely těchto obchodních podmínek se za úhradu Kupní ceny považuje připsání příslušné finanční částky na účet Pořadatele.
7. V případě jakýchkoliv pochybností Pořadatele se Objednatel a Účastník zavazují Pořadateli poskytnout veškerou potřebnou součinnost za účelem prokázání vykonání úhrady, a to bez zbytečného odkladu.
5. Odhlášení účasti a změna nebo zrušení Události
1. K odhlášení nebo změně objednávky je oprávněn Objednatel pouze v písemné formě doručené Pořadateli.
2. V případě odhlášení účasti na Události nejpozději 15 kalendářních dnů před termínem konání Události není Objednatel povinen uhradit Kupní cenu v celé výši (tzn. Objednatel má nárok na vrácení celé Kupní ceny). V případě odhlášení účasti méně než 15 kalendářních dnů před termínem konání Události je Objednatel povinen uhradit 100 % Kupní ceny.
3. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností se sjednává, že neúčast Účastníka na Události nemá vliv na povinnost Objednatele uhradit Kupní cenu. Uvedené platí i v případě, že byl Účastník z Události vyveden nebo že Účastníkovi nebyl umožněn vstup na Událost v souladu s těmito obchodními podmínkami. Pořadatel si vyhrazuje právo posoudit zvláštní případy důvodů neúčasti.
4. Jestliže bude Událost zrušena Pořadatelem, Objednatel má nárok na vrácení Kupní ceny v plné výši.
5. Pořadatel má právo na změnu programu, termínu akce, změnu místa konání a lektora nebo jiných záležitostí uvedených v Informacích o Události. V takovém případě je Pořadatel povinen o těchto skutečnostech informovat Objednatele nebo Účastníka telefonicky nebo e-mailem. V případě, že Objednatel písemně nezruší účast na Události do 7 kalendářních dnů od oznámení této změny Pořadatelem, platí, že se změnou souhlasí.
6. Průběh Události (Návštěvní řád)
1. Účastník se zavazuje:
- vždy postupovat dle písemných nebo ústních pokynů Pořadatele nebo ním pověřených osob.
- chovat na Události slušně a spořádaně v souladu s dobrými mravy, interními předpisy místa konání Události a se všeobecně závaznými právními předpisy a s ohledem na zájmy Pořadatele a ostatních účastníků, resp. jiných zúčastněných osob;
- zdržet jakéhokoliv jednání, které by mohlo způsobit škodu na majetku nebo ohrožovat zdraví nebo život jiných Návštěvníků nebo oprávněné zájmy Pořadatele;
- řádně střežit veškeré své věci, a to po celou dobu konaní Události, přičemž není oprávněn ponechávat své věci bez dozoru; Návštěvník je oprávněn odkládat své oblečení jen v šatně, a to výlučně do rukou a dle pokynů personálu šatny;
- upozornit Pořadatele na jakékoliv podezření z porušování těchto obchodních podmínek jiným účastníkem Události, z ohrožení zdraví a majetku nebo z ohrožení oprávněných zájmů Pořadatele.
2. Není-li s Pořadatelem výslovně dohodnuto jinak, Účastník se zavazuje zdržet jakékoliv propagace zboží a služeb nebo provozování audiovizuální, zvukové nebo jiné obdobné produkce. Propagací se rozumí zejména rozdávání letáků a podobných propagačních materiálů nebo veřejná prezentace podnikatelské činnosti Účastníka nebo třetích osob.
3. Účastník bere na vědomí, že jednotlivá vystoupení na Události mohou podléhat ochraně dle autorského práva. Účastník se zavazuje zdržet jakéhokoliv pořizování obrazových, zvukových nebo audiovizuálních záznamů zachycujících průběh Události, které by mohlo zasáhnout do práv nebo právem chráněných zájmů Pořadatele nebo přednášejících.
4. Pořadatel má právo neumožnit vstup Účastníkovi nebo vyloučit Účastníka, který jakýmkoliv způsobem porušuje tyto obchodní podmínky anebo všeobecně závazné právní předpisy, obchází je nebo jinak jedná v rozporu s oprávněnými zájmy Pořadatele, se všeobecně uznávanými dobrými mravy nebo Účastníka, u kterého je důvodná pochybnost o řádné úhradě Kupní ceny. Pořadatel má toto právo i vůči Účastníkovi, u kterého je důvodné podezření, že porušuje nebo poruší tyto obchodní podmínky nebo že jakkoliv ohrozí hladký průběh Události. Využití práv Pořadatele dle tohoto ustanovení nezakládá právo dotknutého Návštěvníka na vrácení Kupní ceny nebo jiné právo na náhradu újmy.
5. Účastník odpovídá za jakoukoliv újmu způsobenou porušením těchto obchodních podmínek, pokynů Pořadatele nebo všeobecně závazných právních předpisů nebo za újmu způsobenou v souvislosti s takovým porušením stejně jako za náklady vzniknuté Pořadateli v souvislosti s odstraňováním následků tohoto porušení. Objednatel přistupuje jako spoludlužník k závazku Účastníka na náhradu újmy společně a nerozdílně.
6. Účastník bere na vědomí, že Událost je místo dostupné široké veřejnosti a že v jeho průběhu mohou být pořizovány obrazové, zvukové a audiovizuální záznamy, které mohou být dále rozšiřovány zejména na propagační a zpravodajské účely, a to i v reálném čase a online.
7. Účastník tímto uděluje svolení s pořizováním a zveřejňováním obrazových, zvukových a audiovizuálních záznamů zachycujících jeho podobu nebo jeho projevy osobní povahy. Účastník bere na vědomí, že v případě potřeby může požádat o zdržení se zveřejňování těchto záznamů a tím odvolat své svolení. Platnost svolení do momentu jeho odvolání tímto není dotčena. Odvoláním svolení není dotčeno nakládání se záznamem, ke kterému není svolení potřebné.
8. Účastník bere na vědomí, že místo konaní Události může být monitorováno kamerovým systémem, a to zejména za účelem ochrany majetku a dohledu na řádný průběh Události. Právním základem zpracování těchto záznamů jsou oprávněné zájmy Pořadatele.
7. Kontaktní údaje Pořadatele
1. Poštovní adresa Pořadatele je: Heidelberg Materials CZ, a. s. se sídlem Mokrá 359, 664 04 Mokrá-Horákov, IČ: 26209578, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, odd. B, vl. 5528.
2. Telefonní kontakty Pořadatele jsou: +420 311 644 005
3. E-mail Pořadatele: czbeton@heidelbergmaterials.com
8. Zvláštní ustanovení pro spotřebitele
1. Ustanovení tohoto článku se aplikují v případě, že Objednatelem a zároveň Účastníkem je fyzická osoba vystupující jako spotřebitel. Pokud ustanovení tohoto článku neustanovují jinak, ostatní ustanovení těchto obchodních podmínek se použijí přiměřeně.
2. Spotřebitel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy dle ustanovení § 1829 a násl. Občanského zákoníku, a to v souladu s ustanovením § 1837 písm. j) občanského zákoníku. Tímto nejsou dotčena ustanovení o odhlášení účasti dle těchto obchodních podmínek.
3. Jakékoliv stížnosti či reklamace spotřebitelů vyřizuje prodávající především prostřednictvím elektronické adresy czbeton@heidelbergmaterials.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Poskytovatel na elektronickou adresu spotřebitele, ze které byla odeslána stížnosti či reklamace, pokud spotřebitel neuvede jinou adresu.
4. Pakliže se Poskytovateli a spotřebiteli nepodaří stížnost, reklamaci nebo jiný spor vyřešit přímo, má spotřebitel na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
5. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi Poskytovatelem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil svoji stížnost, reklamaci nebo jiné právo, které je předmětem sporu u prodávajícího poprvé.
6. Spotřebitel žijící v některém z členských států EU může podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu s prodávajícím se sídlem v některém z členských států EU také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
8. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
10. Závěrečná ustanovení
1.Objednatel a Účastník odpovídají společně a nerozdílně Pořadateli za jakoukoliv újmu způsobenou porušením těchto obchodních podmínek kterýmkoliv z nich, a to včetně nákladů na nápravu následků způsobených tímto porušením.
2. Tyto obchodní podmínky stejně jako právní vztahy nimi upravené se řídí právním řádem České republiky. K rozhodnutí případných soudních sporů jsou příslušné všeobecné soudy České republiky.
3. Práva a povinnosti odchylně od těchto obchodních podmínek je možné dohodnout jen písemně včetně elektronické pošty.
4. Pořadatel je oprávněn změnit tyto obchodní podmínky uveřejněním jejich nového znění na příslušných Webových stránkách. Takto změněné obchodní podmínky se aplikují na přihlášky odeslané od momentu účinnosti nového znění obchodních podmínek. Právní vztahy vzniklé na základě přihlášek odeslaných před účinností nového znění obchodních podmínek se řídí obchodními podmínkami platnými a účinnými v čase odeslání přihlášky.
5. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.7.2025.